الأحد، 22 نوفمبر 2009

EGYPT VS EL GERIA NOT FAIR

ارجو منكم التوقيع فى هذا الموقع الذى صنعته فيفا للرد على التصرف العدوانى من جماهير الجزايرية ضد مصر ومنتخبها فى ماتش السودان الاخير والمطالبه باعادة الماتش بدون جمهور ليكون العدل هو الحكم الوحيد فى هذه المباراة ولاننسى ايضا عندما سب منتخب الجزايرى المصريين امام الفندق وكسروا الزجاج ليشتموا مصريين وقالوا ان نحن من كسر هذا الزجاج
I ask you to sign in this position, which was created by FIFA to respond to aggressive behavior by the masses of Aldzerip against Egypt and Sudan Match squad last and re-claim Almach without an audience to be "Justice is the only rule in this game, but also forget his insulting the Egyptian team Jazayeri front of the hotel and broke the glass and said Egyptian Eshetmwa that we break this glass

http://www.petitiononline.com/2101010/petition.html

الخميس، 29 يناير 2009

ohhmylove


I donot knew where to start where to go and how I tell it I can't deny that you attract me from the first sight at your wonderful face and beautiful eyes and all that all your good respectable personality you make what other doesn't make before make my brine below of thinking and my heart of love as they said the eye see the brine thing the heart love so I saw to much and love what I thought it all the best for me.
But what about you I really do not want to loss you for any reason so I say I like you but as good near friend to you the true in my dream I dream with the perfection and wait lone years to become true I thing you are the true of this dream so consider me wht make you feel comfortable with I promise to be you security your protect your every thing take you time but let be your frind now